Bestellen
Hoe kan ik bij jullie bestellen?
Je kunt op verschillende manieren een bestelling bij ons plaatsen. Via de webshop kun je bij ons bestellingen plaatsen als je hiervoor al een account hebt of (wanneer je nog geen klant van WKK Nederland bent) door een account aan te maken bij het afronden van je bestelling. Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) te plaatsen.
Is het plaatsen van een spoedbestelling bij jullie mogelijk?
In sommige gevallen is dit mogelijk. Neem contact op met onze adviseurs (tel. +31(0)13 571 21 71 / e-mail sales@wkk-europe.com) voor de mogelijkheden en geef ons je wensen aan.
Wat is de status van mijn bestelling?
Bij bestellingen die als pakket worden verzonden, ontvang je van ons een ‘track & trace-code’ die afkomstig is van de transporteur DHL. Je kunt dan zelf je pakket volgen. Bij bestellingen die op één of meerdere pallets worden verzonden, kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.
Kan ik een bestelling aanpassen?
In sommige gevallen is dit mogelijk. Je kunt hiervoor het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) contact opnemen met ons.
Kan ik een bestelling annuleren?
Neem hiervoor zo spoedig mogelijk telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) contact op met ons.
Kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?
Ja, dit is mogelijk. Als je inlogt in ‘Mijn account’ en vervolgens in het menu aan de linkerzijde klikt op ‘Mijn bestellingen’, dan zie je je bestellingen die je eerder via de webshop hebt geplaatst.
Kan ik eerder bestelde artikelen (via de webshop) makkelijk opnieuw bestellen?
Ja, dit is mogelijk. Als je inlogt in ‘Mijn account’ en vervolgens in het menu aan de linkerzijde klikt op ‘Mijn bestellingen’, dan kun je via deze bestellingen artikelen opnieuw bestellen. Verder is het in ‘Mijn account’ mogelijk om bij ‘Mijn favorieten’ een lijst te maken met artikelen die je regelmatig opnieuw wil bestellen.
Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop zijn exclusief BTW.
Wat is het minimale bestelbedrag om een bestelling bij jullie te kunnen plaatsen?
Wij hanteren geen minimaal bestelbedrag. Voor bestellingen van € 125,- exclusief BTW en meer rekenen wij geen verzend- en administratiekosten (franco levering). Voor bestellingen tot € 125,- exclusief BTW rekenen wij € 15,- verzend- en administratiekosten.
Waarom kan ik mijn bestelling niet afronden?
Als je bent ingelogd maar blijft hangen in het bestelproces, ga dan de volgende zaken na:
- Als je meerdere verzendadressen hebt dien je er 1 te selecteren.
- Het is noodzakelijk om bij het selecteren van de betaalmethode de algemene voorwaarden en privacyverklaring te accepteren.
Mocht het niet lukken je bestelling af te ronden, neem dan contact met ons op via 013 571 21 71 of sales@wkk-europe.com.