Mijn account
Waarom heb ik een account nodig om een offerte aan te vragen of een bestelling te plaatsen via de webshop?
WKK levert alleen aan zakelijke klanten. Om te voorkomen dat particulieren een offerte bij ons aanvragen of een bestelling bij ons plaatsen en wij hen vervolgens teleur moeten stellen, vragen wij bij het aanmaken van een account om bedrijfsgegevens zoals een BTW nummer. Dit dient verplicht te worden ingevuld bij het aanmaken van een account.
Klik hier voor het aanmaken van een account.
Dien ik aan bepaalde voorwaarden te voldoen voor een account in de webshop?
WKK levert alleen aan zakelijke klanten. Om te voorkomen dat particulieren een offerte bij ons aanvragen of een bestelling bij ons plaatsen en wij hen vervolgens teleur moeten stellen, vragen wij bij het aanmaken van een account om bedrijfsgegevens zoals een BTW nummer. Dit dient verplicht te worden ingevuld bij het aanmaken van een account.
Klik hier voor het aanmaken van een account.
Kan ik als particulier bij jullie een account aanmaken voor de webshop?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. WKK levert namelijk alleen aan zakelijke klanten. Om te voorkomen dat particulieren een offerte bij ons aanvragen of een bestelling bij ons plaatsen en wij hen vervolgens teleur moeten stellen, vragen wij bij het aanmaken van een account om bedrijfsgegevens zoals een BTW nummer. Dit dient verplicht te worden ingevuld bij het aanmaken van een account.
Waar kan ik een account aanmaken in de webshop?
Klik hier voor het aanmaken van een account.
Het lukt me niet om een account aan te maken in de webshop. Wat doe ik verkeerd?
Als het je niet lukt om een account aan te maken in de webshop, dan helpen wij je hier graag bij. Je kunt het beste telefonisch
(tel. +31(0)13 571 21 71) contact opnemen met ons, zodat we samen met jou het proces kunnen doorlopen.
Kan ik mijn account verwijderen uit de webshop?
Nee, dit kun je helaas niet zelf doen. Hiervoor kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.
Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account in de webshop?
Om offertes aan te kunnen vragen en/of bestellingen te kunnen plaatsen via de webshop, is het aanmaken van een account verplicht.
In je account kun je eerder bestelde artikelen eenvoudig en snel opnieuw bestellen op basis van je eigen prijzen (naast alle andere artikelen die wij kunnen leveren uiteraard). Daarnaast heb je 24/7 inzicht in onze productdata, voorraden en in je bestelhistorie en -gegevens.
Als je een account hebt aangemaakt, inlogt in ‘Mijn account’ en vervolgens in het menu aan de linkerzijde klikt op ‘Mijn bestellingen’, dan kun je via deze bestellingen artikelen opnieuw bestellen. Verder is het in ‘Mijn account’ mogelijk om bij ‘Mijn favorieten’ een lijst te maken met artikelen die je regelmatig opnieuw wil bestellen.
Klik hier voor het aanmaken van een account.
Is het aanmaken van een account in de webshop gratis?
Jazeker, het aanmaken van een account in de webshop is volledig gratis.
Ik ben mijn inloggegevens vergeten/kwijt. Wat kan ik doen?
Als je je inloggegevens vergeten of kwijt bent, dan kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten/kwijt. Wat kan ik doen?
Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen door op de inlogpagina op de link 'Wachtwoord vergeten?' te klikken.
Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?
Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen door op de inlogpagina op de link 'Wachtwoord vergeten?' te klikken.
Kan ik het e-mailadres van mijn inloggegevens aanpassen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Als je account eenmaal is aangemaakt, kun je je e-mailadres niet meer wijzigen - deze is namelijk leidend voor je account.
Kan ik een tweede e-mailadres opgeven voor offerte aanvragen en/of bestellingen via de webshop?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Omdat je e-mailadres leidend is voor je account, kan er maar één e-mailadres worden gebruikt per account.
Kan ik meerdere gebruikers aanmaken op mijn account in de webshop?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel is het een optie om met meerdere personen een account te delen. In dit geval loggen alle personen in met dezelfde inloggegevens.
Ik ben al klant van WKK. Hoe kan ik een account aanmaken?
Wanneer je het e-mailadres weet dat bij WKK geregistreerd staat als primair contact e-mailadres voor je bedrijf, dan kun je met dat e-mailadres een wachtwoord instellen via de ‘Wachtwoord vergeten?’ pagina.
Weet je dit e-mailadres niet of twijfel je, dan kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons. Wij kunnen je dan het benodigde e-mailadres verstrekken en samen met jou de stappen doorlopen om toegang te krijgen tot je account.