Verzending en levering
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor Nederland en België geldt: vóór 16.00 uur besteld, volgende werkdag geleverd. Bestel je op vrijdag vóór 16.00 uur, dan is maandag de leverdag. Bestel je op zaterdag of zondag, dan vindt levering op dinsdag plaats.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Voor Nederland en België geldt: voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag geleverd. Bestel je op vrijdag vóór 16.00 uur, dan is maandag de leverdag. Bestel je op zaterdag of zondag, dan vindt levering op dinsdag plaats.
Kan de bestelling rechtstreeks naar mijn klant worden verzonden?
Ja, dit is mogelijk. Als je inlogt in ‘Mijn account’ en vervolgens in het menu aan de linkerzijde klikt op ‘Adresboek’, dan kun je daar een nieuw verzendadres toevoegen (bijvoorbeeld van een klant). Naar dit adres kun je vervolgens je bestelling laten verzenden.
Kan ik een ander verzendadres opgeven?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt tijdens het bestelproces het gewenste adres aangeven waar we je bestelling dienen te leveren. Ben je al klant van WKK? Als je inlogt in ‘Mijn account’ en vervolgens in het menu aan de linkerzijde klikt op ‘Adresboek’, dan kun je daar een nieuw verzendadres toevoegen (bijvoorbeeld van een klant). Naar dit adres kun je vervolgens je bestelling laten verzenden.
Kan ik de door mij bestelde producten bij WKK afhalen?
Ja, dit is mogelijk. Hiervoor kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.
Kan ik de leverdatum van mijn bestelling aanpassen?
Ja, dit is mogelijk, mits de leverdatum aan ons wordt doorgegeven voordat de bestelling is verzonden. Je kunt hiervoor het beste telefonisch
(tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.
Zijn afroeporders mogelijk bij WKK?
Ja, dit is mogelijk. WKK biedt je de mogelijkheid om orders op afroep te leveren tegen vaste prijzen. Hierdoor kun je eenvoudig schakelen wanneer je magazijn (tijdelijk) onvoldoende opslagcapaciteit heeft, een order een lange doorlooptijd heeft of wanneer je zeker wil zijn van voorraad. Je kunt je bestellingen op afroep laten leveren of de levering(en) op vaste momenten inplannen. Dit maakt je interne processen efficiënter en bespaart je kosten op korte en lange termijn. Neem contact op met onze adviseurs (tel. +31(0)13 571 21 71 / e-mail sales@wkk-europe.com) voor de mogelijkheden en geef ons je wensen aan.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Voor bestellingen van € 125,- exclusief BTW en meer rekenen wij geen verzend- en administratiekosten (franco levering). Voor bestellingen tot
€ 125,- exclusief BTW rekenen wij € 15,- verzend- en administratiekosten.
Wat is de status van mijn bestelling?
Bij bestellingen die als pakket worden verzonden, ontvang je van ons een ‘track & trace-code’ die afkomstig is van de transporteur DHL. Je kunt dan zelf je pakket volgen. Bij bestellingen die op één of meerdere pallets worden verzonden, kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.
Kan ik mijn bestelling volgen tijdens het verzendproces?
Bij bestellingen die als pakket worden verzonden, ontvang je van ons een ‘track & trace-code’ die afkomstig is van de transporteur DHL. Je kunt dan zelf je pakket volgen. Bij bestellingen die op één of meerdere pallets worden verzonden, kun je het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.
Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die als pakket worden verzonden, worden geleverd door transporteur DHL. Je ontvangt dan van ons een ‘track & trace-code’ waarmee je zelf je pakket kan volgen. Bestellingen die op één of meerdere pallets worden verzonden, worden geleverd door transporteur Sluyter.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?
Je kunt hiervoor het beste telefonisch (tel. +31(0)13 571 21 71) of per e-mail (sales@wkk-europe.com) contact opnemen met ons.